22 stycznia 2016

"Obs za obs ?" + "kopiuj wklej".

Cześć wszystkim! Dzisiaj postanowiłam wypowiedzieć się właśnie na temat osób, które "żebrzą" obserwacje i komentarze. Jak jesteś ciekawy/a jakie mam zdanie na ten temat, to zapraszam do dalszego czytania. ---->



Trzy tygodnie temu postanowiłam, że założę bloga. Przedtem także dużo czytałam i napotykałam się na komentarze typu "super blog - obs za obs?" I tak myślałam, że to dobry pomysł na wypromowanie mojego bloga. I z ciekawości wpisałam w google ten tytuł i wyświetlił mi się czyiś wpis na ten temat. Przeczytałam o tym trochę i wiedziałam już, że to jednak nie będzie miało sensu.


Teraz wypowiadam się właśnie na ten temat i myślę, że to jest MEGA niesprawiedliwe. Przecież to jest chamskie, że te osoby, które poświęcają swojemu blogowi tyle czasu, a nikt o nich nie wie, a te osoby, które się bezczelnie promują w sieci mają ponad 200 obserwatorów. Niektórzy tyle się męczą, żeby design był jak najlepszy, żeby bloga mogło się z przyjemnością czytać. A niektórzy tylko pobiorą jakiś szablon zrobią chamską reklamę i już myślą, że są sławni. Dla mnie to jest z jednej strony śmieszne, a z drugiej żałosne.


To jest też na zasadzie "kopiuj wklej". Inni nawet jak jest rok szkolny i zamiast powtarzać do ważnego sprawdzianu, piszą 2-3 godziny wpis na bloga, żeby były idealnie dopasowane kolory, czcionka i sam tekst. A sieciowe "fejmy" wejdą sobie na kogoś blog zrobią "kopiuj wklej" i wszystko gotowe. Pełno komentarzy typu "Ale dojrzałe wypowiedzi, aż dam ci obs". Przecież po poprzednich wpisach widać jak ta osoba pisała. Ale nie, przepraszam, te osoby to też są z "puli" - Obs za obs.


Naprawdę nie rozumiem czemu ludzie zazwyczaj niemądre dzieci, zakładają bloga tylko dla popularności. Nie mówię, że wszystkie hot 8-11 zakładają bloga tylko dla tego.  Robią to np. dla przyjemności, żeby zadowolić swoich czytelników.


Chciałam jeszcze na koniec napisać, grupa na facebooku, w której różne blogerki/blogerzy po prostu pomagają sobie. Niektórzy myślą, że to też jest na zasadzie "obs za obs", ale ja osobiście tak nie myślę, bo sama należę do takiej grupy. Każdy sobie pomaga, wystawiamy posty i kto chce, sam z siebie obserwuje i komentuje. To jest właśnie jeden z dobrych sposobów na zdobycie prawdziwych czytelników, bo jak wcześniej wspomniałam - Kto chce, to sam z siebie odwiedza naszego bloga.



A wy jakie macie zdanie na ten temat ? Koniecznie piszcie w komentarzach, a ja z wielką chęcią poczytam, jakie jest wasze zdanie. Zapraszam też do poprzednich wpisów. Buziaki ;)


Pozdrawiam Sandra :*




10 komentarzy:

  1. ja mam troche inne zdanie na ten temat, ale każdy wyraża swoje zdanie indywidualnie. śliczny blog :)

    -> olipaws.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie takie kopiuj wklej jest dla Fejmów, ale początkujące osoby w taki sposób próbują pokazać innym swoją twórczość. Zdobyć czytelników :D Masz fajnego, bloga i;d widać że wkładasz w niego serce, mam nadzieję że się nie obrazisz jak zaaobserwuję

    http://blogrudejfarbowanej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypowiem się jako "hot 15" i osoba początkująca jeżeli chodzi o pianie bloga!
    Przyznam, że gdy zakładałam bloga, to nie myślałam o ty że ktoś to będzie czytać, tylko że ja będę mieć frajdę z pisania. Ale jednak to publiczny blog i gdy tak codziennie wchodziłam na niego, a tu zero wyświetleń i zero komentarzy to było trochę dołujące. Pomyślałam, że warto by było pozapraszać do zajrzenia i poczytania moich wpisów na blogu, ale nie wiedziałam jak się do tego zabrać. Samej było mi trudno znaleźć jakieś blogi, żeby samej coś poczytać, a co dopiero jak ktoś mnie ma znaleźć... Gdy jednak natchnęłam się na jakieś popularne blogi i zaczęłam czytać posty oraz komentarze to rzuciło mi się w oczy takie właśnie "obs za obs", co choć nie było związane ze mną, to mnie zirytowało. Ja raczej próbowałam najpierw poczytać tej osoby wpisy, napisać co myślę i dopiero na końcu coś wspomnieć o moim blogu. Nawet takie zachowanie wydaje mi się trochę dziecinne, ale nie bardziej niż "obs za obs".
    Nie wyobrażam sobie, żeby ktoś skopiował czyjś post i wkleił do swojego bloga, bo to szczyt chamstwa według mnie... Prowadzenie bloga dal fejmu też jest głupie, ale według mnie widać gdy ktoś "mało daje a dużo oczekuje".
    Takie jest mnie więcej moje zdanie na ten temat...

    kamisamamira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie też chodziło o to, że jak się czyta kogoś wpis to z komentarzem gościnnie można dodać link do swojego bloga, bo chyba praktycznie każdy tak robi. A z takimi postaci wklwjonymi od innego bloger spotkałam się nie raz. Zazwyczaj u początkujących. Dziękuję za wypowiedzenie swojego zdanie :)

      Usuń
  4. Po części się zgadzam. Tak właściwie to obserwatorzy 'obs za obs' są, że tak powiem 'mało warci'. Zazwyczaj nie czytają postów. Po prostu widnieją sobie na liście, ponieważ dodaliśmy się do ich obs. Dla mnie najważniejsze są wyświetlenia. Nie każdy ma konto google i nie każdy komentuje. ps Super wygląd bloga. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie patrze na obserwatorów, ani komentarze, aczkolwiek każda nowa osoba, która obserwuje mój blog, albo tez komentuje wywołuje uśmiech na mojej twarzy. To miłe jak ktoś szczerze skomentuje bloga, badź zaobserwuje, a nie tylko dlatego, bo chce mieć z tego jakąś korzyść. Ja w grupach na facebooku tylko zapraszam na mojego bloga. Nie mam na swojej liście obserwatorów, ani jednej osoby z którą wymieniłabym się obserwacją.
    Dla mnie liczy się jakość obserwatorów, nie ilość. Po co 1000 pustych obserwatorów, których nie interesują moje posty? Wolę mieć 2-3, ale szczerych.

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie na grupie na facebooku, też tylko zapraszam na mojego bloga. I w pełni się z tobą zgadzam. Ja też mam tak samo jak ktoś zaobserwuje mojego bloga napisze jakiś miły, szczery komentarz od razu jest mi miło, że ktoś docenia moje starania. Lecz nie rozumiem też osób,które najpierw same z siebie obserwują, a potem oczekują obserwacji ode mnie. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. A ja uważam podobnie jak Ty. Obs/obs to strasznie denerwująca sprawa. Dobrze wiem, że nawet jak ktoś zaobserwuje mojego bloga na zasadzie takiej "wymiany", to prawdopodobnie już nigdy na niego nie wejdzie, ewentualnie przypadkiem. No ale cóż, podobno cel uświęca środki. Jak komuś marzy się 1000 obserwatorów po miesiącu od założenia bloga, to ucieknie się również do tego :P

    OdpowiedzUsuń