23 stycznia 2016

Test Eyelinera od Meybelline.

Cześć wszystkim ! Dzisiaj post związany jest z testowaniem ( pełna nazwa ) Eyelinera Meybelline New York master precise liquid eyeliner. Już od razu piszę, że moje opisy związane z testami, nie będą za długie. Zawsze będę przedstawiała najważniejsze informacje, rady i tego typu rzeczy. Zapraszam do dalszego czytania. ---->


Każdego na początku interesują informacje typy cena itp. Więc...


CENA EYELINERA :

- 27.00 zł



GDZIE MOŻNA DOSTAĆ TEN EYELINER :

- Jak dobrze poszukacie w sklepach to może znajdziecie. Lecz ja swój kupiłam na allegro razem z przesyłką kurierską właśnie 27.00 zł.  Do wyboru także :

 LIST POLECONY EKONOMICZNY - 20.36
- ODBIÓR W PUNKCIE : PACZKOMATY 24/7 - 23.94 ZŁ
- PRZESYŁKA KURIERSKA - 26.98 ZŁ


EYELINER :










RADY ODE MNIE



To nie jest eyeliner w takim zwykłym pisaku, których ja nienawidzę. Za to jest on wykonany z miękkiego materiału, który nie zmienia objętości tego produktu, ani nigdzie te włoski nie odskakują. Dlatego to jest na PLUS .

Trzeba szybko nałożyć, ponieważ bardzo szybko zasycha. ( przynajmniej w moim przypadku ).



A TUTAJ JAK WYGLĄDA NA MOJEJ POWIECE :














Bardzo przepraszam za jakość zdjęć, ale musiałam skadrować, żeby na zdjęciu były tylko moje oczy.


Dziękuję bardzo, za tyle obserwacji, wyświetleń  komentarzy. Dziękuję bardzo i zapraszam do poprzednich wpisów. :) 


Pozdrawiam Sandra :*




7 komentarzy:

  1. Ale masz śliczne oczy! *.*
    Co do eyelinera, to bardzo ładnie prezentuje się na oku! Chyba muszę przeszukać Rossman, ponieważ mój z Eveline Liquid Precision ma tak nieprzyjemny pędzelek... Nawet to nie pędzelek, tylko jest jak pisak bardziej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja właśnie nie lubię tych typowych pisaków tylko pędzelki. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Na temat eyelinera się nie wypowiem, ponieważ kosmetyki to dla mnie to czarna magia. Za to masz super oczyska!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie przetestuję, jestem w trakcie poszukiwań swojego idealnego eyelinera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń